坊間話三色laser投影有散班及色散問題,X80有冇呢?
米樂拎咗隻新嘢做代理,吾知遲吓會唔會有活動攪下呢{:8_389:}
https://www.mirosoundvision.com/about_news_item.aspx?Type=70&ID=1385
marco 發表於 2026-1-6 15:13
米樂拎咗隻新嘢做代理,吾知遲吓會唔會有活動攪下呢
https://www.mirosoundvision.com/about_new ...
個founder做開tech嘢,無啦啦攪喇叭
chhanthony 發表於 2026-1-7 06:52
個founder做開tech嘢,無啦啦攪喇叭
同埋新産品好似係全部入牆speaker
米樂個場做demo會唔會有D難度...
BTW Arendal點解香港無人肯做代理....{:6_129:}
呢隻TDG好似仲冷門過Arendal{:12_731:},剛剛個廣州音響展見到音聯邦拎左M&K總代{:12_724:}SVS,M&K
本帖最後由 cakecake 於 2026-1-7 22:54 編輯
marco 發表於 2026-1-7 20:07
呢隻TDG好似仲冷門過Arendal,剛剛個廣州音響展見到音聯邦拎左M&K總代SVS,M&K ...
即係米樂唔玩???{:8_385:}
咁買M&K就真係要返國內了...{:6_129:}
如果唔玩M&K, 米樂唔知會唔會考慮拎Arendal個代理?
cakecake 發表於 2026-1-7 22:52
即係米樂唔玩???
咁買M&K就真係要返國內了...
如果唔玩M&K, 米樂唔知會唔會考慮拎Aren ...
繼續留意市場動態{:1_351:}
marco 發表於 2026-1-7 23:55
繼續留意市場動態
https://www.facebook.com/reel/1844609339506430/?app=fbl
佢廣州音響展好似都無M&K踪影...{:6_147:}
cakecake 發表於 2026-1-8 11:31
https://www.facebook.com/reel/1844609339506430/?app=fbl
佢廣州音響展好似都無M&K踪影... ...
反而音聯邦就擺M&K,SVS就得靜態展示,聽吾到咩效果{:1_332:}
cakecake 發表於 2026-1-7 09:09
同埋新産品好似係全部入牆speaker
米樂個場做demo會唔會有D難度...
近排問過Arendal 官方。香港可以直接官網買-
1. 要另外計運費,由歐洲發貨,問過可唔可以由中國工廠出貨,因為工廠只做生產無warehouse唔得;
2. 問過可唔可以由其他近既免運費地區送過黎(台灣/馬來西亞/星加玻/印尼)去減輕d運費,唔得,係要由歐洲出貨;
3. 香港有無得60-DAY AUDITION,有,但回郵費用要自付;
4. 10-YEAR WARRANTY 香港都包,郵費官方俾,但一般會先郵零件你自己換先(單元之類)。
計過用佢套1610 slim 做4.2.4,運費就接近一對喇叭。
但官方sales好有信心,話1610 slim 已經勁過KEF R3 Meta 同LS60,買左你唔會想退貨。
希望未來有機會免運費會包到香港啦。
