清楚!
不過最理想就唔需要拉線到後環繞嗰兩個喇叭。
同埋我嗰rel重低音依家係連high level落pma 2500, ...
Rel方面,應該可以high-level 繼續駁Denon 2500, Line level input則駁av amp。Surround 方面,是可以用其他廠有RCA input的無線speakers ,但可能有delay問題。
本帖最後由 cakecake 於 2025-5-18 21:41 編輯
如果玩無線後置
玩Soundbar 會唔會簡單D?
如純睇戲, 有質素既Soundbar可能已經夠玩 得萬五預算都係玩sound bar算喇.推得好pmc prodigy 5,淨係AV amp都唔止呢個價.最理想都係拉線後置,咁可以用翻pmc既喇叭,無線選擇小,又有機會斷線同聲音延遲問題.而且都係要俾電的,一樣有線.再買前置單單睇戲除非你屋企好大,否則會搞到好迫. 如果我係你,
會買套HTA-9睇戲用
用原本套野聽歌?
https://www.sony.com.hk/en/electronics/sound-bars/ht-a9 如果要無線玩多音道環繞,似乎只得 Sony HT-A9 或其他牌子 Sound Bar。
想用返原有 2.1 玩多聲道,萬五蚊唔係唔得,我窮人只諗到:
Marantz cinema 70 (如有更平選擇就更好)、
二手 中置 + 環繞 喇叭 ,呢個要慢慢等,可遇不可求。
線材 去 淘/鴨寮街 買返來 DIY。
Marantz 有 HEOS 無線系統,不過好似只能用來播串流/兩聲道,播環繞聲道好似係唔得 (唔肯定)。
用得 AV AMP 玩多聲道就預咗只有有線。
建議初玩可先試 3.1.2 (無後置)。
玩一段日子,等你睇化咗先,再決定係 拉線去後置環繞 (5.1.2) 還是 試用其他牌子無線轉換器,咁都唔遲...
頁:
[1]
