?假期無聊冇嘢做, 又試下轉啲新玩法
本身屋企玩開「影音分家」5.2.2 AV糸統 加 2 channel 合併式擴音機。 但今日身痕,用我依部denon 900hne 插optical 線到TV,跟著將個jamo 12寸 subwoofer 駁埋落部機到, 由於我依對只係一對 小型書架, 所以將個分頻點set 做80hz, 直接玩2.1, 試下睇戲效果??。雖然冇左包圍感, 冇dolby ,只有pcm,但因為加咗個12寸超低音, 前面睇戲嗰浸聲都仍然豐富。 唔知道大家 又會唔會咁玩呢?? 我聽歌會用2.1
睇戲用5.1.4
部AV amp Set好, AV bypass 前二用2Ch amp唔想插黎插去? rach 發表於 2025-4-18 19:04
我聽歌會用2.1
睇戲用5.1.4
部AV amp Set好, AV bypass 前二用2Ch amp唔想插黎插去? ...
我都係無聊玩下趁假期。 見有部合併式擴音機,不如試下玩2.1,睇下效果如何。 點知出嚟嘅感覺,雖然只係得pcm,但相對上好過預期。 surround 感覺就一定冇? 轉吓玩法都好。
聽新聞報導,可以感受吓兩聲道人聲結像。
當係補習吓兩聲道喇叭擺位。
我聽歌用 有源監聽喇叭 2.0ch 比較多,
有時聽/睇 youtube 會用 2.2ch: Klipsch RB51 配Pioneer HTP-076 原裝低音 + orange crush bass 25。
頁:
[1]
