[ 頂多玩 2.1 …再多喇叭 老虎都唔批,,],尼個已经系答案
,擺多部avr....就算用到顶班32聲道都冇用...因為都系出返2.1
.而且naim nova 吾知有冇 av by pass ...或 pre-in ...
如果吾夾機起噪你都會更加煩....
其他有質素都有明顯提升方法我吾6....要請教下其他 c hing 不如試吓將 nova 低音教細D,咁 subwoofer 就可以開大D,subwoofer 多試不同分頻點。
只玩 2.1, AV receiver 變咗大材小用。 如果最多只用2.1,其實只要加subwoofer 便可,加av amp也不會比Nova好。 本帖最後由 Calebc34 於 2025-1-26 03:09 編輯
.... 會唔會換隻quality 既Subwoofer 會好啲?
我之前用JL 108都係8寸,之後加多隻MK V12+,已經好左好多 講真,呢個情況統一建議用SOUNDBAR睇戲,係呢個年代,起碼用到5.1.2睇戲先會超越到SOUNDBAR,
土地問題真係香港玩影音最難解決既問題... AV Life 賣JBL1300X 賣緊$10000有找, 抵到震
佢隻12寸sub仔一般家居夠晒做
https://www.avlife.com.hk/mobile/tch/product/ProductPage?cmd=detail&product=FDE531A475FE60375F15F16637B15C4F1708489149837601880457E6F780D8D3
買部AV amp 淨玩2.1, 真心不如玩soundbar 算, 簡單方便 買條靚d Soundbar睇戲
聽歌B&w 705 直驳naim nova(唔好經電視), 里個價錢组合好多師兄恨都恨唔到請勿浪費?
頁:
[1]
