今日去咗audio visual master 開倉, 有筍嘢執??
今日去左 Audio Visual Master, 知道佢哋今日三折開倉, 睇下有啲乜嘢好嘢。 最終揀咗隻jamo c910 10吋十仔。 本身屋企用緊嗰隻8吋 kef, 都用咗差唔多20年, 最終決定升級。 呢隻十仔原本價錢34xx元, 最終900元埋單, 仲要係全新,不是display 貨。 真係名副其實嘅「真3折」開倉???。個人覺得真係抵玩?? 我都有去睇.
JAMO D係真三折
其它野就真係夾人啦
本來對1,2對喇叭有D 諗法
可惜現場只可試功能不能試聲底, 這個其實好理解
不過感覺似隔山買牛,雖然心動但都係決定放棄. 恭喜CHING又有新玩具. 可惜太遠就唔到時間, 唔係都去睇下.{:1_343:} chunlomo 發表於 2024-12-3 16:14
我都有去睇.
JAMO D係真三折
Yes jamo 係真三折 幾百蚊可以買到隻jamo 10吋。 不能夠再強求更多啦。我都係咁啱經過附近所以走上去睇下 咁啱都想upgrade隻十仔見到出面都有幾千蚊 or 一萬蚊鬆啲。 唔捨得 去花費咁多錢所以見到有筍嘢平平地執返隻 wahw 發表於 2024-12-3 16:36
恭喜CHING又有新玩具. 可惜太遠就唔到時間, 唔係都去睇下.
好似做到今個禮拜五 又吾覺有出廣告喎{:6_128:}3折幾舊水抵玩啦 marco 發表於 2024-12-3 17:01
又吾覺有出廣告喎3折幾舊水抵玩啦
Yes 所以不能夠再 要求更多 幾舊水仲想點? KeithChan1@FB 發表於 2024-12-3 18:25
Yes 所以不能夠再 要求更多 幾舊水仲想點?
我睇中的唔係10隻牛內的事
最怕買左, 唔夾想平小小走都走唔到
marco 發表於 2024-12-3 17:01
又吾覺有出廣告喎3折幾舊水抵玩啦
FB 有
marco 發表於 2024-12-3 17:01
又吾覺有出廣告喎3折幾舊水抵玩啦
喺火炭?
https://www.facebook.com/share/p/1Enq2xjZyZ/
頁:
[1]
2
