R_volution 終於有新8K機出 PlayerPro 8K
R_volution 終於有新8K機出 PlayerPro 8K又係米樂?貴到hi hi咁? PepperFish@FB 發表於 2024-8-23 16:09
又係米樂?貴到hi hi咁?
要玩就冇計, 等睇埋內里乜料先 個樣幾靚仔咁喎? 外觀同前身zappiti signature 差唔多
聲稱可以播dolby vision , 希望又唔係假杜比啦https://cdn.jsdelivr.net/gh/master-of-forums/master-of-forums/public/images/patch.gif LeungRed@G 發表於 2024-8-24 11:43
聲稱可以播dolby vision , 希望又唔係假杜比啦
zappiti signature時已冇問題, 不然點賣到兩萬幾 呢部外觀靚過8000??
頁:
[1]
2
