pac 發表於 2024-6-14 10:33
我一向都支持互相家訪,交流心得彼此增進技術,
這樣玩影音才有興趣,影音科技才得到支持繼續發展落去 ...
Pac大哥,有機會真係想去你度學吓嘢??????
AskaLung@FB 發表於 2024-6-14 15:53
Pac大哥,有機會真係想去你度學吓嘢??????
可以呀!
大家研究一下啦{:1_338:}
想問你部subwoofer用緊乜嘢線材
koo9726 發表於 2024-6-15 10:48
想問你部subwoofer用緊乜嘢線材
QED REFERENCE SUBWOOFER 40
wayne0503 發表於 2024-6-15 11:10
QED REFERENCE SUBWOOFER 40
我都係,之前,平靚正?
koo9726 發表於 2024-6-15 13:10
我都係,之前,平靚正?
我唔識揀線材??♂️我暫時會揀多人買嗰啲 諗住就算唔啱放返出去都會有人接?
wayne0503 發表於 2024-6-15 13:43
我唔識揀線材??♂️我暫時會揀多人買嗰啲 諗住就算唔啱放返出去都會有人接? ...
我轉左2次線,而家用Y線,低音重左好多。?
