cheungyunwai 發表於 2023-11-5 18:38
我覺得佢嗰種快收放係冇咁容易俾人投訴,svs 嗰啲一浸浸奶硬嘢(鬼叫自己冇能力做隔音)?? ...
C兄都用緊S300配x15+ 比人投訴似係遲早嘅事??
wayne0503 發表於 2023-11-5 19:21
C兄都用緊S300配x15+ 比人投訴似係遲早嘅事??
我多數早上10:00am炸機,睇完一套跟住返工,鍾意投訴嗰啲都應該係上班族,佢哋嗰啲時間返緊工??
cheungyunwai 發表於 2023-11-5 19:28
我多數早上10:00am炸機,睇完一套跟住返工,鍾意投訴嗰啲都應該係上班族,佢哋嗰啲時間返緊工?? ...
你都幾穩陣??
wayne0503 發表於 2023-11-5 20:05
你都幾穩陣??
呢排仲要有三個單位裝修緊同佢鬥嘈??
cheungyunwai 發表於 2023-11-5 20:21
呢排仲要有三個單位裝修緊同佢鬥嘈??
咁搞笑?師兄用乜嘢RCA/XLR比隻十仔
wayne0503 發表於 2023-11-5 20:24
咁搞笑?師兄用乜嘢RCA/XLR比隻十仔
TARALABS RSC SUB XLR
cheungyunwai 發表於 2023-11-5 20:43
TARALABS RSC SUB XLR
正??!我都岩岩煲完想搵條電源線比x12+有冇推介呀
wayne0503 發表於 2023-11-5 23:00
正??!我都岩岩煲完想搵條電源線比x12+有冇推介呀
依家用緊條紅腸,冇咩特別吾妥,感受下嗰特性先玩多一排先試吓其他,費事得個換字?
本帖最後由 sanlamsan 於 2023-11-6 07:59 編輯
cheungyunwai 發表於 2023-11-5 23:35
依家用緊條紅腸,冇咩特別吾妥,感受下嗰特性先玩多一排先試吓其他,費事得個換字? ...
如果你想聽SVS咪過嚟交流下囉?
sanlamsan 發表於 2023-11-6 07:58
如果你想聽SVS咪過嚟交流下囉?
好呀?
