koo9726 發表於 2023-9-18 12:49
無計,如果當磨抓版就死得
係呀,開機多到5分鐘者
wayne0503 發表於 2023-9-18 13:01
隻X15+會唔會嚇親啲貓仔架??
長期訓練,定過台油
cheungyunwai 發表於 2023-9-18 13:13
長期訓練,定過台油
我2隻老貓長期接受15hz以下訓練....照訓 zzzzzZZZZZ...{:6_197:}
係金仔得4個月....半夜聽到爆炸聲會入尼睇卞我炸膿左未{:6_216:} {:6_216:} {:6_216:}
Ep-71 發表於 2023-9-18 13:31
我2隻老貓長期接受15hz以下訓練....照訓 zzzzzZZZZZ...
係金仔得4個月....半夜聽到爆炸聲會 ...
15z 佢哋都可以出到??
cheungyunwai 發表於 2023-9-18 13:44
15z 佢哋都可以出到??
重要系半夜三更或者晨早流流出比你....{:6_197:}
cheungyunwai 發表於 2023-9-18 13:13
長期訓練,定過台油
咁睇嚟仲有空間買多兩隻X15+??7.3.6不是夢
wayne0503 發表於 2023-9-18 14:10
咁睇嚟仲有空間買多兩隻X15+??7.3.6不是夢
暫時夠玩,再痕吾知?
cheungyunwai 發表於 2023-9-18 14:21
暫時夠玩,再痕吾知?
如果S150升級S300記得話我知?我都有少少痕?
wayne0503 發表於 2023-9-18 14:27
如果S150升級S300記得話我知?我都有少少痕?
互R下甘話?
wayne0503 發表於 2023-9-18 14:27
如果S150升級S300記得話我知?我都有少少痕?
33有,快啲出手{:6_139:}
