記得中學年代聽「誰伴我闖蕩」聽到眼濕濕,前途茫茫,家駒把聲直頭千言萬語,感受在心頭!
睇到呢個 post 令到我都想加把咀! Haha!
對我嚟講,影響我嘅一首家駒嘅歌係"命運派對"大碟裡面一首 sidetrack 叫"可知道"。當時仲係一個無憂無慮中學生嘅我,見到電視新聞經常出現"波斯灣戰爭"呢件事,而每次聽"可知道"呢首歌嘅時候都令我好自然諗起當時新聞嘅畫面,所以呢首歌對我嚟講影響都幾深同埋係一個正面嘅影響。?
講起小瑟揀咗嗰隻"真的見証"呢隻大碟有單攪笑嘢我都想講講,就係當時買咗呢隻碟之後返到屋企滿心期待將隻碟放入部機時,見到CD盒背面左下角有句「注意」嘅提示,當刻心諗: 唔通隻碟錄音出咗事?! 好啦,咁我就將個 amp 嘅音量比平時開大一倍啦,點知一 play 第一首歌一開聲就俾佢嚇到個心離一離...?
有家駒嘅 beyond cd, 我擁有七,八成左右, 太多好嘢?
再見理想
「獨坐在路邊街角冷風吹醒
默默地伴著我的孤影
只想將結他緊抱訴出辛酸
就在這刻想起往事
心中一股衝勁勇闖
拋開那現實沒有顧慮
彷彿身邊擁有一切
看似與別人築起隔膜
幾許將烈酒斟滿那空杯中
藉著那酒洗去悲傷
舊日的知心好友何日再會
但願共聚互訴往事
一起高呼 Rock'N Roll
一起高呼 Rock'N Roll
一起高呼 Rock'N Roll
一起高呼 Rock'N Roll」
