gamma 發表於 2025-8-8 09:37

真係唔使搵每日自動派送
https://youtu.be/Awy6KZvlMvw?si=kHbQDBAYt5DIjVho

gamma 發表於 2025-8-8 10:12

https://youtu.be/D8_--Kmtk2I?si=2gykZbFFqP5IqLVV

gamma 發表於 2026-4-26 08:04

琴日去咗MegaBox睇Michael,坐G行,感覺有啲壓迫,銀幕就好大Contrast非常一般,同埋同iSquare一樣, 覺得好多noise,反而上次上深圳睇F1就好乾淨

luckyperson 發表於 2026-4-27 13:38

本帖最後由 luckyperson 於 2026-4-27 13:39 編輯

去戲院看電影有其社交功能,包括可咿挹。

gamma 發表於 2026-4-29 08:11

luckyperson 發表於 2026-4-27 13:38
去戲院看電影有其社交功能,包括可咿挹。

咁要揀最少人嘅影院。而家唔係興去飛鵝山咩?{:12_723:}

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 08:55

除咗社交之外,都係一種先睹為快的心態,唔覺得入戲院睇戲會感受到好似家中嗰種音效震撼力。

gamma 發表於 2026-5-2 16:24

去咗百老匯細嘅影院睇寒戰,夠光嘅畫面質素絕對收貨,航拍嗰張係我手震所以好矇,但本身亦唔係特別清。呢間同IMAX相比(雖然唔同片源),如果俾貴好多去睇IMAX係咪真係值得? 出年如果買到飛去K11嗰間再望吓。

007 發表於 2026-5-3 20:54

睇IMAX 戲院,其實冇幾多個位可揀,早前平安金融中心英皇睇末日聖母號早場,好在兩條友包場,坐前啲都死.

gamma 發表於 2026-5-4 08:59

007 發表於 2026-5-3 20:54
睇IMAX 戲院,其實冇幾多個位可揀,早前平安金融中心英皇睇末日聖母號早場,好在兩條友包場,坐前啲都死. ...

值得睇嗎?早兩個禮拜原本我都想去深圳睇, 即日都買到靚位,但睇7pm嗰場驚唔夠時間過關返香港最後冇去。不過深圳近口岸嗰啲影院其實唔係平香港好多。imax 睇過幾間,而家我想試dolby Cinema
頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
查看完整版本: 從去戲院睇戲至TV/Projectors的迷思

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。