真係唔使搵每日自動派送
https://youtu.be/Awy6KZvlMvw?si=kHbQDBAYt5DIjVho
https://youtu.be/D8_--Kmtk2I?si=2gykZbFFqP5IqLVV
琴日去咗MegaBox睇Michael,坐G行,感覺有啲壓迫,銀幕就好大Contrast非常一般,同埋同iSquare一樣, 覺得好多noise,反而上次上深圳睇F1就好乾淨
本帖最後由 luckyperson 於 2026-4-27 13:39 編輯
去戲院看電影有其社交功能,包括可咿挹。
luckyperson 發表於 2026-4-27 13:38
去戲院看電影有其社交功能,包括可咿挹。
咁要揀最少人嘅影院。而家唔係興去飛鵝山咩?{:12_723:}
除咗社交之外,都係一種先睹為快的心態,唔覺得入戲院睇戲會感受到好似家中嗰種音效震撼力。
去咗百老匯細嘅影院睇寒戰,夠光嘅畫面質素絕對收貨,航拍嗰張係我手震所以好矇,但本身亦唔係特別清。呢間同IMAX相比(雖然唔同片源),如果俾貴好多去睇IMAX係咪真係值得? 出年如果買到飛去K11嗰間再望吓。
睇IMAX 戲院,其實冇幾多個位可揀,早前平安金融中心英皇睇末日聖母號早場,好在兩條友包場,坐前啲都死.
007 發表於 2026-5-3 20:54
睇IMAX 戲院,其實冇幾多個位可揀,早前平安金融中心英皇睇末日聖母號早場,好在兩條友包場,坐前啲都死. ...
值得睇嗎?早兩個禮拜原本我都想去深圳睇, 即日都買到靚位,但睇7pm嗰場驚唔夠時間過關返香港最後冇去。不過深圳近口岸嗰啲影院其實唔係平香港好多。imax 睇過幾間,而家我想試dolby Cinema
