新手 求救 lg sn7cy 無聲
用左幾個月。唔知係屋企人按錯定條bar有事。無聲。最後要hdmi加光纖一齊插先有聲。。電視係x90j請問有冇解決方法。唔該晒咁多位??電視有冇駁第啲機頂盒? LeoChin@FB 發表於 2022-11-16 15:05
電視有冇駁第啲機頂盒?
冇。。駁左ps5同pc。。一直都冇事? Carr853 發表於 2022-11-16 15:16
冇。。駁左ps5同pc。。一直都冇事?
抆哂呢兩樣嘢,淨駁電視、開返聲先吖 LeoChin@FB 發表於 2022-11-16 15:19
抆哂呢兩樣嘢,淨駁電視、開返聲先吖
都係唔得?但條bar一直顯示opt唔係arc。。 冇事喇。dl個update就好番。唔該晒?? ?
頁:
[1]
