用緊HZ2000H 睇Netflix同disney會唔會有畫質提升?
因打算買黎睇黃藍VIU 因為PAN沒有..
dc209 發表於 2022-11-3 17:54
用緊HZ2000H 睇Netflix同disney會唔會有畫質提升?
因打算買黎睇黃藍VIU 因為PAN沒有.. ...
絕對會,講畫面,平果、絕對可以用'屈機'嚟形容,呢代仲要咁平,而且家落單,要12/Nov先有貨,可想而知
即時入貨
用緊第一代apple tv 4K{:1_332:}我都諗緊收工去唔去入手{:1_332:}
GARYKWONG@G 發表於 2022-11-4 15:44
即時入貨
YouTube電視A9f 可能舊型號 未到極限
獵鬼隻 發表於 2022-11-4 16:06
用緊第一代apple tv 4K我都諗緊收工去唔去入手
要買今代睇4K片飛住來睇吾洗等一陣直接睇到
好勁??
獵鬼隻 發表於 2022-11-4 16:06
用緊第一代apple tv 4K我都諗緊收工去唔去入手
我都有第一代四K,非常值得升級,新一代,無論聲、畫,都向前踏咗唔知幾多步?
一直用 fire stick 4K,已經插了 lan 線,但都窒到飛,1080 就冇事。今日買左 apple TV lan 版,用wifi 睇4K,睇左15分鐘,非常順。冇買錯。顏色好靚,比fire stick 靚好多,不過初步覺得比較暗色,耍研究下。
電視support atmos 輸出,soundbar 只support arc 7.1 compressed 輸入。如果apple tv 4k直駁電視hdmi,auto出stereo,manual只有stereo同5.1選項,是否正常
另外,auto format,manual dv,manual hdr+,原片format,用iphone cal同唔用iphone cal,好多combination,見有difference但唔知邊個setting最好。大王得閒可考慮做個詳細評測。
