chowchow115 發表於 2022-8-22 17:19
唔該曬咁多位師兄意見呀,我想我目標會係4700。6700 都知係好但成18000,貴過4700成7000元,過左己心理關口 ...
4700都係好野,將來有錢再加後級都玩得過
我之前都好似你咁諗買4700定6700,本來買個陣有問過上A8A因都出開血,但冇貨,最後都忍痛買左6700.....(因好貴)都係買左三個月左右
睇戲我自己計已好滿意,聽歌就冇想像中咁好,我買之前完全冇試過兩部機,都係盲衝
leung133 發表於 2022-8-22 17:28
4700都係好野,將來有錢再加後級都玩得過
唔該曬師兄
andyhiro 發表於 2022-8-22 17:35
我之前都好似你咁諗買4700定6700,本來買個陣有問過上A8A因都出開血,但冇貨,最後都忍痛買左6700.....(因好貴 ...
我都無試過呀,都係靠師兄意見或看評測。??
我有friend 就係set speaker 普通, 話玩唔晒整左2700..... setup 完又嫌呢樣又嫌個樣唔夠我套4500 效果好. 結果又要換amp, 又要換speaker...仲要比我寸...
3700唔洗諗, 因為唔算升級, 要上就最少4700, 有預算的話, Amp唔怕買有高買高, 因為將來一定有用, 而家D時間過得咁快, 轉頭又過幾年, 又會想升配套, 我自己就係好例子, 本身淨係諗住換Amp, 從來無諗過換喇叭, 因為舊Amp係17年前產物, 配新Amp完全唔係果樣野, 焗住要換喇叭, 先換前置(二手)、中置(二手), 最後換埋十仔, 之後有朋友俾左對後置我又換埋, 黎緊再換前置+FH, 呢D都係我自己完全無諗過
名位師兄,先多謝各位意見。小弟最終搬左6700 返家。
小弟想再請教一下,我如想買Dali Oberon vokal 的中置。但個中置後邊無洞可以掛牆,想請教下各師兄,如可可以掛到牆但又唔會直望時見到穿崩位(即就好似就咁將個中置掛係到咁)
前邊左右想住換番Oberon 1,掛係牆到(佢後邊有洞位就咁掛就可以)
謝謝各位師兄意見
chowchow115 發表於 2022-8-23 23:24
名位師兄,先多謝各位意見。小弟最終搬左6700 返家。
6700邊度仲有貨,幾銀?
cheungliu 發表於 2022-8-24 07:24
6700邊度仲有貨,幾銀?
6700 好似係有貨,係無4700,3700 個d
