beerboy 發表於 2022-3-10 14:15
用IEC頭,不過唔好買d好巨嗰d,會插唔入。我用VD10比我隻A90J
請問VD10你是指這條嗎?
KuanChiang@FB 發表於 2022-3-11 13:21
請問VD10你是指這條嗎?
係呀{:1_253:}
我SONY OLED A8F 用家!我用AQ呢個adapter去接上電源線,因為方便!個adapter賣200幾蚊?我唔記得了,有限錢!
leroy76 發表於 2022-3-11 20:06
我SONY OLED A8F 用家!我用AQ呢個adapter去接上電源線,因為方便!個adapter賣200幾蚊?我唔記得了,有限 ...
我部A90J都係跟呢個師兄用條V2加個Adapter,完全生猛晒冇投訴。??
leroy76 發表於 2022-3-11 20:06
我SONY OLED A8F 用家!我用AQ呢個adapter去接上電源線,因為方便!個adapter賣200幾蚊?我唔記得了,有限 ...
請問這個轉插在淘寶可找到嗎?謝謝
因人在澳門 也不知道在那裡可買到???
yiuhei13 發表於 2022-4-17 20:02
我部A90J都係跟呢個師兄用條V2加個Adapter,完全生猛晒冇投訴。??
請問其實這種轉接器或轉插 會影響效能嗎?訊息流失的情況嗎???
KuanChiang@FB 發表於 2022-3-11 13:21
請問VD10你是指這條嗎?
在澳門好像沒有Harmonic Tech VD-10這條線賣?
還有在介紹片上看到是英式插口?? 求指教????
其實可考慮買 Furutech Fl-12LL型IEC 頭
KuanChiang@FB 發表於 2022-7-8 02:27
請問這個轉插在淘寶可找到嗎?謝謝
因人在澳門 也不知道在那裡可買到??? ...
威達公司,是 audioquest AQ 香港及澳門代理!建議你,聯絡威達公司,查詢??
leroy76 發表於 2022-7-8 11:35
威達公司,是 audioquest AQ 香港及澳門代理!建議你,聯絡威達公司,查詢?? ...
可能星期六休息關係 公司電話暫時未能接通 多謝您先???
