PepperFish@FB 發表於 2022-1-18 17:33
唔知?我10M LS3上投影,如你短線梗係雙龍或雙V2啦?
有朋友用開雙龍,衣家也轉用雙V2了。
快活人 發表於 2022-1-18 17:37
有朋友用開雙龍,衣家也轉用雙V2了。
你嗰個朋友咪又係嗰個朋友?
本帖最後由 快活人 於 2022-1-18 17:49 編輯
PepperFish@FB 發表於 2022-1-18 17:38
你嗰個朋友咪又係嗰個朋友?
唔係勁人呀,又另外一個人喎,缐材最怕有得比較,衣家勁中V2毒。
快活人 發表於 2022-1-18 17:40
唔係勁人呀,又另外一個人喎,缐材最怕有得比較,衣家勁中V2毒。
你識咁多有錢人嘅??
PepperFish@FB 發表於 2022-1-18 17:33
唔知?我10M LS3上投影,如你短線梗係雙龍或雙V2啦?
放心,行畫ls3同龍也是叮噹馬頭,差距非常之輕微。
PepperFish@FB 發表於 2022-1-18 17:52
你識咁多有錢人嘅??
自己冇錢先最大問題呀。
快活人 發表於 2022-1-18 17:54
自己冇錢先最大問題呀。
冇問題!玩平啲一樣開心??最梗要有得玩!
V2 真係唔好亂試, 毒性實在太強, 褲袋有既九成試完即換, 不過V2真係好啱比AV用
