2021回歸AV大事回顧
對上一次玩AV應該都有時隔10年,今次再玩返AV,可以話玩得更盡,由2021年中開始計劃用邊款喇叭,AVM,播放機,總之就係由零開始,因為我9成都係睇戲,所以喇叭最後簡左整套Polk audio,AVM就Denon,播放機就杰科,三大主要器材都確定好後就到其他設備,超低音一開始時係用兩隻的(sunfire hrs12+M&K MX200),但最後都比我換成而家既JL,但唔排除將來會唔會變返用兩隻,時隔十年再玩返,真係多左唔少輔助產品去令成套器材得出更好效果,所以點解我話今次回坑玩得更盡,以下係到現時為止用緊既器材電視:三星Q80T 65”
AVM:天龍 AVC 6700H
後級:Parasound A21, Sensa sound 7300
藍光機:杰科 5700
超低音:JL F113V2
喇叭: Polk audio
前置:R600,中置:R400,後置:S15
前天空:R900,後天空S15
電源處理:Lightspeed 709
地盒試左Increcable,考慮緊入唔入手
師兄呢套野會唔會比隔離屋投訴? Ricky1703 發表於 2022-1-7 19:30
師兄呢套野會唔會比隔離屋投訴?
暫時未有,我都怕將來會? 得閒冇事,睇返啲舊Post,原來呢個分享都有成4年前既事,
4年間變化真大,由AV友變成2Ch友,器材亦出出入入唔少,
直至而家呢刻既系統算係最簡潔既組合,
一部CD機,合併機,電處,喇叭就係咁多,
前後級對於現時既我黎講,暫時唔會考慮,
因為個人覺得玩部有質素既合併機,其表現唔會比前後級差
加上前後級對於金錢既投放亦會增加,
所以暫時玩好部合併機就好,
暫時黎講,整套機比較弱係喇叭,
所以不日上映預告就係升級喇叭
{:12_727:}{:12_727:} Ben師兄你好
見你左手邊件擴散/吸音板好挺直呀{:1_326:},請問買返黎就加兩隻角碼放低地下嗎{:6_128:} marco 發表於 2026-4-24 12:22
Ben師兄你好
見你左手邊件擴散/吸音板好挺直呀,請問買返黎就加兩隻角碼放低地下嗎 ...
係呀,買可摺果款9比架
頁:
[1]
