小瑟 發表於 2021-12-15 08:54
發燒友就係咁來架啦。
咁搞法…我都係出番去努力啲搵錢{:1_332:}
小瑟 發表於 2021-12-15 08:54
發燒友就係咁來架啦。
印象中小瑟版主已經是第三套Mission。
LoMichael@G 發表於 2021-12-15 18:06
印象中小瑟版主已經是第三套Mission。
LX系第一次, QX第二次, 今次QX MK2第三次, 果然心水好清呀!{:12_788:} {:12_799:}
文字版評測, 如果大家想睇都可以睇埋呀~{:12_821:}
https://post76.hk/news/2021/12/mission-qx-mk2-review/
小瑟 發表於 2021-12-29 21:51
LX系第一次, QX第二次, 今次QX MK2第三次, 果然心水好清呀!
連版主自己都入手,一定係好嘢。{:8_389:}
大王,想問zx 會出mk2嗎
小瑟 發表於 2021-12-29 21:52
文字版評測, 如果大家想睇都可以睇埋呀~
https://post76.hk/news/2021/12/mission-qx-mk2-review ...
想問下
如果我用馬仔8015
推Zx2 會唔會好吃力
同埋如果我Zx2 但中置用 qx C又得唔得
