VictorSHEK@G 發表於 2021-12-15 16:33

小瑟 發表於 2021-12-15 08:54
發燒友就係咁來架啦。

咁搞法…我都係出番去努力啲搵錢{:1_332:}

LoMichael@G 發表於 2021-12-15 18:06

小瑟 發表於 2021-12-15 08:54
發燒友就係咁來架啦。

印象中小瑟版主已經是第三套Mission。

NickYuEn 發表於 2021-12-15 23:46

小瑟 發表於 2021-12-29 21:51

LoMichael@G 發表於 2021-12-15 18:06
印象中小瑟版主已經是第三套Mission。

LX系第一次, QX第二次, 今次QX MK2第三次, 果然心水好清呀!{:12_788:} {:12_799:}

小瑟 發表於 2021-12-29 21:52

文字版評測, 如果大家想睇都可以睇埋呀~{:12_821:}
https://post76.hk/news/2021/12/mission-qx-mk2-review/

LoMichael@G 發表於 2021-12-29 22:43

小瑟 發表於 2021-12-29 21:51
LX系第一次, QX第二次, 今次QX MK2第三次, 果然心水好清呀!

連版主自己都入手,一定係好嘢。{:8_389:}

AlexShum1@FB 發表於 2022-1-3 00:15

大王,想問zx 會出mk2嗎

AlexShum1@FB 發表於 2022-1-3 00:19

小瑟 發表於 2021-12-29 21:52
文字版評測, 如果大家想睇都可以睇埋呀~
https://post76.hk/news/2021/12/mission-qx-mk2-review ...

想問下
如果我用馬仔8015
推Zx2 會唔會好吃力
同埋如果我Zx2 但中置用 qx C又得唔得
頁: 1 2 3 4 5 6 [7]
查看完整版本: 尋日閉關左一日攪呢壇野。( Mission QX1 MK2 + QX-C MK2 )

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。