LawrenceLo@FB 發表於 2021-6-30 12:36

issachar 發表於 2021-6-30 12:48

師兄唔多似入門級... AMP 唔好慳喇..... 唔係有聲就得嫁.... {:6_136:}

LawrenceLo@FB 發表於 2021-6-30 14:40

issachar 發表於 2021-6-30 14:54

LawrenceLo@FB 發表於 2021-6-30 14:40
本身用開條Sony st5000,對AMP都係岩岩接觸。諗住喇叭買貴D,m就試用。

器材同一級發揮先會好.... 你喇叭靚但係 AMP 唔得祗會浪費左對喇叭
或者調返轉你 AMP 靚但喇叭唔得... 同樣道理....

不過師兄話試用... 咁都 OK 既... 試完咪升級隻 AMP... {:6_136:}

根本英俊 發表於 2021-6-30 17:37

如果唔介意用二手既話, 可以搵下天龍中階機4500H左右.
力水同用料都好D, 仲多個AURO3D俾你玩.
8K唔係必需既話, 我覺得二手抵玩好多.

NM0101 發表於 2021-6-30 17:56

我都用緊天龍X2600H, 不過係推耳機{:6_136:}

NM0101 發表於 2021-6-30 18:25

不過師兄你想玩座地的話, 用到6500H就最好。

LoMichael@G 發表於 2021-6-30 18:32

本帖最後由 LoMichael@G 於 2021-6-30 21:38 編輯

玩座地喇叭最少要用X4500/X4700,X6500會更好,
參考吓以下影片。
https://youtu.be/W6jN-iHqTMQ

https://youtu.be/W6jN-iHqTMQ

Jazzgd1 發表於 2021-6-30 19:33

LoMichael@G 發表於 2021-6-30 18:32
玩座地喇叭最少要用X4500/X4700,X6500會更好,
參考吓以下影片。
https://youtu.be/W6jN-iHqTMQ]https://y ...

以呢排post76標準就一定唔夠啦{:1_262:}

LawrenceLo@FB 發表於 2021-6-30 20:04

頁: [1] 2 3 4 5 6 7
查看完整版本: 已更新,atmos 7.1.4分享。家庭影院入門初哥玩5.1.2問題

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。