師兄唔多似入門級... AMP 唔好慳喇..... 唔係有聲就得嫁.... {:6_136:}
LawrenceLo@FB 發表於 2021-6-30 14:40
本身用開條Sony st5000,對AMP都係岩岩接觸。諗住喇叭買貴D,m就試用。
器材同一級發揮先會好.... 你喇叭靚但係 AMP 唔得祗會浪費左對喇叭
或者調返轉你 AMP 靚但喇叭唔得... 同樣道理....
不過師兄話試用... 咁都 OK 既... 試完咪升級隻 AMP... {:6_136:}
如果唔介意用二手既話, 可以搵下天龍中階機4500H左右.
力水同用料都好D, 仲多個AURO3D俾你玩.
8K唔係必需既話, 我覺得二手抵玩好多.
我都用緊天龍X2600H, 不過係推耳機{:6_136:}
不過師兄你想玩座地的話, 用到6500H就最好。
本帖最後由 LoMichael@G 於 2021-6-30 21:38 編輯
玩座地喇叭最少要用X4500/X4700,X6500會更好,
參考吓以下影片。
https://youtu.be/W6jN-iHqTMQ
https://youtu.be/W6jN-iHqTMQ
LoMichael@G 發表於 2021-6-30 18:32
玩座地喇叭最少要用X4500/X4700,X6500會更好,
參考吓以下影片。
https://youtu.be/W6jN-iHqTMQ]https://y ...
以呢排post76標準就一定唔夠啦{:1_262:}
