HiuPongLeung@G
發表於 2021-3-10 12:41
神武光輝
發表於 2021-3-10 13:26
x700 杜比vision係咪有開關,所以影響到!
leung133
發表於 2021-3-10 13:27
神武光輝 發表於 2021-3-10 13:26
x700 杜比vision係咪有開關,所以影響到!
有開呀,但唔開睇有DV既戲又出唔到DV,都係要每次SET...
神武光輝
發表於 2021-3-10 13:31
好似每次要用時開,不用時關,可能影響到你睇碟
leung133
發表於 2021-3-10 13:56
如果真係要咁SET都無計啦~以為係部6700問題...
頁:
[1]