PepperFish@FB 發表於 2021-2-28 09:17
冇得估佢哋攪唔攪的?我現3只對電視同投影冇興趣,但其中一只好鍾意咬幕邊威也?先前的好鍾意捉電视畫面, ...
題外話,師兄見你用好多Keces隔離牛wo??
可否講下點樣分配使用??
WongMo@G 發表於 2021-2-28 20:58
題外話,師兄見你用好多Keces隔離牛wo??
可否講下點樣分配使用??
我全AV數碼嘢冇乜特別分配,大食嘅每隻只插一件其它有位就插?,最主要全部1200都係升壓版有穩定電壓,反正唔用佢都係要諗拖版唔使煩?後面仲有隻細牛?
我隻貓好鐘意玩幕,必要時睇戲困佢係房,其餘地方就diy磁石膠板封出入口
岩圖
黃貓好曳?
cheungyunwai 發表於 2021-3-1 10:19
我隻貓好鐘意玩幕,必要時睇戲困佢係房,其餘地方就diy磁石膠板封出入口
我每次開戲佢咬繩時就抱走佢?三兩次佢就係櫃面瞓覺算?
PepperFish@FB 發表於 2021-3-1 10:52
我每次開戲佢咬繩時就抱走佢?三兩次佢就係櫃面瞓覺算?
我嗰隻抱走佢,佢就走去中置(網面D loan)度拉筋{:1_331:}
我屋企兩隻對 D 喇叭冇乜興趣... 好彩.... {:6_136:} 不過可能祗係擺位問題...
我個女仲話要養貓係都係諗下先
D貓毛有無入嘢D機入面?
