我部70T睇 netflix 時都出唔到 atmos, 點樣做設定?
首先reset部?電視1次先
之後音訊?設定改為“自動”
再開Netflix試一試有冇atmos? coffee430coffee 發表於 2021-2-26 11:56
首先reset部?電視1次先
之後音訊?設定改為“自動”
再開Netflix試一試有冇atmos? ...
師兄你好,請問你電視是什麼型號?soundbar是Q950T??♂️ waiTse1@G 發表於 2021-2-26 12:28
師兄你好,請問你電視是什麼型號?soundbar是Q950T??♂️
你好??
我用panasonic電視
soundbar用緊HW-Q90R
你擔心果個atmos問題
其實買個chromecast with google tv就解決到
(值得一試,因為唔貴,係抵玩同實用嘅產品) coffee430coffee 發表於 2021-2-26 12:45
你好??
我用panasonic電視
soundbar用緊HW-Q90R
收到?多謝coffer師兄建議?♂️?♂️ coffee430coffee 發表於 2021-2-26 11:56
首先reset部?電視1次先
之後音訊?設定改為“自動”
再開Netflix試一試有冇atmos? ...
多謝咁多位師兄幫! 重裝一次 netflix 搞掂!心情都放鬆哂!
頁:
1
[2]
