vincent369 發表於 2020-12-22 20:11
如街外維修,可以試下找宇宙良師父...
https://www.facebook.com/groups/305608602938853/?ref=share ...
我都有朋友介紹我去搵佢??
唔該師兄??
ivanavy 發表於 2020-12-22 20:16
好??試下先
有冇試過用rca?
小邪ktm 發表於 2020-12-22 21:55
有冇試過用rca?
BDP去Amp 用RCA嗎?又真係無試過喎?
好主意 聽日試下先??
Davidfwh 發表於 2020-12-22 16:37
我之前部901都試過無聲,但係拔走電源線後等幾個鐘,之後再做factory reset 又正常返? ...
都係唔得... ??♂️
revefcd2019 發表於 2020-12-22 18:17
死(馬)當活(馬)醫
依你提供情況,很大機會喇叭保護線路工作中。
先拔走電源線詳細檢查每個喇叭的 ...
試晒 全部正常,都係無反應 ??♂️
唔好搞了,買件聖誕禮物比自己啦{:6_134:}
AskaLung@FB 發表於 2020-12-23 09:02
唔好搞了,買件聖誕禮物比自己啦
不過家下買新amp
都唔係咁易搵到現貨{:8_385:}
AskaLung@FB 發表於 2020-12-23 09:02
唔好搞了,買件聖誕禮物比自己啦
小弟對部8015好有興趣☺️ 但肯定會俾老婆殺..??♂️
ivanavy 發表於 2020-12-23 12:42
小弟對部8015好有興趣☺️ 但肯定會俾老婆殺..??♂️
買返同一個色,個樣一樣換咗都唔知!{:1_339:}
小邪ktm 發表於 2020-12-23 12:49
買返同一個色,個樣一樣換咗都唔知!
???? 有道理??
