Samsung Q80R 黑位
小弟準備買一部電視淨係打機用.睇中Q80因為佢有 Freesync / Hdmi 2.1/ 120hz panel和畫面不錯.....但小弟有幾個問題希望有師兄可以幫到手????1) 在網上很多留言說這部機和Q90一樣, 在standard/movie mode 係絕對冇問題的(圖一) 其他設定一樣之下轉到game mode黑位就會變得好差(圖二) 請問各師兄有同樣問題嗎?
2) 如果game mode 黑位真係咁差, 我可否用Standard mode 打機同時又可以用到Freesync 功能. Freesync 是否一定要在game mode 先至可以啟動?
3) 現在所有三星電視都不支援earc 有冇師兄聽過將來會有firmware update 支援earc?
謝謝幫忙??????
1) game mode 黑位的确比较差
2)freesync 一定要在game mode.
3)没有提过以后有earc.
頁:
[1]
