李老闆@76 發表於 2019-6-11 01:51
晚晚追,追到傻!
部機有料到,自然多人問
samyiu 發表於 2019-6-11 14:08
你轉得咁快?,你之前先話內置怕太熱出煙,仲有,無論外置牛,定係內置牛都係LPS 牛 ...
內置牛只係貴舊百真係抵用
一件頭, 簡單方便質素唔差內置牛快靚正
有高要求外置調質/調味彈性大, 但付出的金錢更多
{:1_259:}
Mosque 發表於 2019-6-11 16:29
508#是V3版嗎?但版面寫V1.3
所有版本都印V1.3, 識睇的自然認得出係V3{:1_352:}
