本帖最後由 simon 於 2020-5-7 07:43 編輯
amdwii 發表於 2020-5-6 13:44
真係好平!昨日買?你同佢買,佢係用順豐包郵到香港,上門唔收費,唔需要用4px ...
可否PM 小弟可以哪?買到?謝謝
amdwii 發表於 2020-5-6 13:44
真係好平!昨日買?你同佢買,佢係用順豐包郵到香港,上門唔收費,唔需要用4px ...
我大約9個月前買
Mosque 發表於 2020-5-6 12:07
有沒有師兄9702睇DV出60H會有聲但黑屏?是線或TV問題?
雙子 DV / HDR, 出到 60P {:12_762:}
