有冇試過係咪條hdmi線問題?
andychankk 發表於 2019-1-23 08:41
有冇試過係咪條hdmi線問題?
有諗過係,因為本身部TV掛左牆,除落黎有難道了{:1_254:}
係哩度再謝謝幫過我既師兄,同埋影埋相幫手果兩師兄都好好人,真係76有情,人間有愛{:6_128:}
其實兩位師兄的設定我都試過了,所以就懷疑係HDMI線既問題,線就冇得攪架喇,TV掛左上牆,除落黎都有啲難道,所以昨晚已還原返雙HDMI(聲畫分家)了,過年要執屋呀,所以短期內都唔攪住,最後再係哩度謝過各路既師兄幫忙,感激萬分{:6_122:}
alan_wyl 發表於 2019-1-22 12:51
其實好睇條HDMI線,首先AMP去TV嗰條一定要support ARC,之後NOW BOX到AMP嗰條之前我用大陸開博爾T系列, ...
同ching完全一樣, 部EGREAT A5 mediaplayer如果唔著,ARC功能失靈,A5著咗就一切正常。
勁攪鬼~~~
