你試下拔除所有HDMI.只駁soundbar. 睇下正唔正常先.
如果正常,就係hdmi 唔兼容其他hdmi既設備. 我近日換左部SONY電視, X9000F, 情況與你差不多, 反復檢查很多次都無駁錯, 而較來較去, 又拆線又插線,
試過有一次係在AV AMP開到聲, 但之後點再搞都唔得, 之後再換條靚線, 情況都係一樣.
請教各位大大, 現在不知如何是好 有冇mediaplayer,好多牌子既mediaplayer都會影響ARC 光纖線只好用出聲
我也用X9000E + LS7200{:6_129:} 風緣 發表於 2018-7-12 15:27
光纖線只好用出聲
我也用X9000E + LS7200
聲畫同hdmi有冇分別? BRAVIA SYNC有個LIST, 有時會咬住D機但傻左的, 試下DISABLED哂D CEC同ARC功能先(二部都要), 刪除哂 LIST內既機, 再REBOOT TV同熄AMP大制, 再開TV, 開AMP, ON返D ARC同CEC, 睇下得唔得!!!
如果都係唔得, 就有可能二機的ARC唔夾, 咁就搵條光纖線TV直出AMP冇咁嬲了!!! APPLT TV直駁AMP, 之後AMP先HDMI OUT去 TV!!! 我都懷疑 A8F 有類似問題, 有時播完一套片睇另一樣野, 成套野冇哂聲, 轉下 INPUT 有時 OK, 有時就要熄左隻 AMP 再開...
頁:
[1]
2
