自遊 Official MV 又正常無跳線喎!應該係製碟問題?
1QVM2HZHy8k
abarenbu 發表於 2018-5-8 14:28
我係德發最入果間買冇單呢,山長水遠去到又唔知換唔換得,所以正常冇跳就算啦唉...
冇ifpi 可能冇比(保護費 ...
其實冇單,你在幾天之內都仍然有權可以照去換。
請正哥。個超高音乜牌子
notfat130 發表於 2018-5-8 20:08
請正哥。個超高音乜牌子
廣州陳博士設計的, 音埸處理器, 私人訂購的!
其實呢,美國印碟唔等於一定靚聲。本地印碟都有好嘢的。{:6_142:}
錄音製作同QC認真就最重要,印碟程序謹慎係錦上添花。
I like bibi {:1_340:}{:1_335:}{:1_330:}
percyyip 發表於 2018-5-10 13:53
其實呢,美國印碟唔等於一定靚聲。本地印碟都有好嘢的。
錄音製作同QC認真就最重要,印碟程序謹慎 ...
咁呢只碟靚唔靚聲呢?
有無JAZZ THEM UP咁好既?
本帖最後由 老五 於 2018-5-13 21:56 編輯
這碟錄音靚聲,但是我只喜歡自遊、床上戲同願望樹,其他歌都唔好聽、
