本帖最後由 toms110 於 2017-9-2 14:42 編輯
A5用家駁Denon X4300, 到而家暫未有事{:6_122:}
A10 , Pioneer 901用家,玩左幾個月,暫時到依家都未有事。
小瑟 發表於 2017-9-2 14:48
A10 , Pioneer 901用家,玩左幾個月,暫時到依家都未有事。
我都係 {:8_392:}
A5 插HDMI會燒AMP唔係掛?
咁咪正law又可以有藉口換amp,我剛剛加後級岩哂喎!哈!
師兄,"蚊"插HDMI,AMP同TV兩邊斷電先,咁就最穩陣!
paris 發表於 2017-9-2 15:11
A5 插HDMI會燒AMP唔係掛?
咁咪正law又可以有藉口換amp,我剛剛加後級岩哂喎!哈!
可能換其他牌子就無事{:1_352:}
rach 發表於 2017-9-2 19:02
可能換其他牌子就無事
但老虎成日用部A5睇佢d劇乜事都冇,HDMI我又換左冇耐呢個籍口暫時唔掂喔!
師兄,你用A5跟機果條原廠hdmi?所以燒頭?
