P側光VA幕屏10bits120Hz,HDR,有3D,5年保 (Pan記話今年新技術能將側光VA做到背光屏幕效果, 好似Slim D)
S背光VA幕屏10bits120Hz,HDR,冇3D,2年保
師兄,可親身到銅記Sogo13樓陳列室睇睇,同層旁邊又有AV生活,S陳列室又在旁邊另一大厦,可迅速比較不同品牌型號,另外中元也有show 50ex750, 但2部放在一齊就唔覺....
Sony晶片在圖像處理較優勝, 出嚟畫汁自然順滑. 我同你一樣都諗緊呢2部,但覺得pan記唔差又5年保,我揀pan記!但現在仍未睇新機{:1_254:} 本帖最後由 Hitsu 於 2017-7-3 01:08 編輯
沙田中原剛好上下放埋一齊,Ching可以去比較下,個人眼見P記黑位流暢度較優勝 showroom睇過TH-75EX750H, 畫面唔係十分吸精, 只係勝在價錢較平, 有冇5年保養反而次要 本帖最後由 pan 於 2017-7-3 20:04 編輯
舊機Sharp 40吋用左5年壞左.
今日裝機Sony KD-49X9000E ,畫質ok,但覺得細左D
真係有大買大,師父話55吋都OK
可惜budget有限{:1_248:}
三星期前同樓主有一樣掙扎
現在55X9000E 享受中...{:6_134:}
虫虫直送 運費加佢兩年保 一萬有找
頁:
[1]
2
