douglash 發表於 2017-7-2 21:51

vincent369 發表於 2017-7-2 22:33

本帖最後由 vincent369 於 2017-7-2 23:12 編輯

P側光VA幕屏10bits120Hz,HDR,有3D,5年保 (Pan記話今年新技術能將側光VA做到背光屏幕效果, 好似Slim D)
S背光VA幕屏10bits120Hz,HDR,冇3D,2年保
師兄,可親身到銅記Sogo13樓陳列室睇睇,同層旁邊又有AV生活,S陳列室又在旁邊另一大厦,可迅速比較不同品牌型號,另外中元也有show 50ex750, 但2部放在一齊就唔覺....

banjo 發表於 2017-7-2 22:41

Sony晶片在圖像處理較優勝, 出嚟畫汁自然順滑.

HayHay 發表於 2017-7-2 23:09

我同你一樣都諗緊呢2部,但覺得pan記唔差又5年保,我揀pan記!但現在仍未睇新機{:1_254:}

douglash 發表於 2017-7-3 00:31

Hitsu 發表於 2017-7-3 01:05

本帖最後由 Hitsu 於 2017-7-3 01:08 編輯

沙田中原剛好上下放埋一齊,Ching可以去比較下,個人眼見P記黑位流暢度較優勝

SonSon 發表於 2017-7-3 09:38

showroom睇過TH-75EX750H, 畫面唔係十分吸精, 只係勝在價錢較平, 有冇5年保養反而次要

pan 發表於 2017-7-3 20:00

本帖最後由 pan 於 2017-7-3 20:04 編輯

舊機Sharp 40吋用左5年壞左.
今日裝機Sony KD-49X9000E ,畫質ok,但覺得細左D
真係有大買大,師父話55吋都OK
可惜budget有限{:1_248:}

lowbeejai 發表於 2017-7-4 09:56

三星期前同樓主有一樣掙扎
現在55X9000E 享受中...{:6_134:}
虫虫直送 運費加佢兩年保 一萬有找

douglash 發表於 2017-7-4 23:57

頁: [1] 2
查看完整版本: Panasonice TH-50EX750H vs Sony KD-49X9000E

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。