想問下各位師兄,港版機可以升上內地版1226官方固件,再越獄嗎?
有無師兄試過update後還可以rip SACD嗎?
ViperLuis 發表於 2018-3-8 23:18
請教越獄後
藍光全區要如何設置?
看图
请问越獄后静音问题还有没有?
yong8048 發表於 2018-3-14 10:55
请问越獄后静音问题还有没有?
越獄后无静音问题
現在還有得員jb第九版嗎?
我而家用緊103d 已有這個最後JB 版本,如果遲d升级203 或205係唔係都可以都可以用得返呢個JB?
TINNYWOLF 發表於 2018-3-14 15:38
我而家用緊103d 已有這個最後JB 版本,如果遲d升级203 或205係唔係都可以都可以用得返呢個JB? ...
師兄用梗第十版?唔知仲可唔可以 RIP SACD 呢?
