阿婆我今日都會去睇下野..............................
主要都係睇下黑膠唱片和CD..................... ...
你有買開隻sacd嗎?{:6_138:} old8woman 發表於 2025-8-9 04:53
9-8-2025
早晨teddy, 大爺及各位朋友.................................
old8woman 姐,午安!!{:6_136:} {:6_136:} 關大爺 發表於 2025-8-9 05:59
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,午安!!{:6_189:} {:6_189:} old8woman 發表於 2025-8-9 06:23
大爺有冇去睇音響展???
我有去……..
teddyng637 發表於 2025-8-9 12:55
我有去……..
果然支持本地消費{:1_333:} 關大爺 發表於 2025-8-9 11:16
你有買開隻sacd嗎?
阿婆買左兩隻SACD,都係 180元炸!
10 Aug., 2025 (星期日)#75197
星期日早上,早晨!! {:6_211:} {:6_211:}10-8-2025
早晨teddy, 大爺及各位朋友..............................{:8_364:}{:8_364:} old8woman 發表於 2025-8-9 22:09
阿婆買左兩隻SACD,都係 180元炸!
好低{:1_326:} teddyng637 發表於 2025-8-10 00:58
星期日早上,早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:}
