關大爺 發表於 2025-3-3 07:29
其實女仔識飲酒是件好事
聽聞香港不少"女歌星"可能是職業關係
都非常飲得,傳聞已故的梅豔芳更是表表者
"一般"男人都飲吾贏佢...............................
而女仔識飲酒是件好事則見仁見智
識飲酒不代表不會飲醉酒
而女性飲醉酒可以"好大件事"...................
好彩我自己知自己事,飲酒從不會過量
點到即止,幾十年來從未試過飲醉酒
old8woman 發表於 2025-3-3 08:11
聽聞香港不少"女歌星"可能是職業關係
都非常飲得,傳聞已故的梅豔芳更是表表者
"一般"男人都飲吾贏佢..... ...
飲得多,當然唔好 幾個歌手都係飲酒多而死{:1_333:} old8woman 發表於 2025-3-3 05:13
3-3-2025
早晨teddy, 大爺及各位...........................
old8woman 姐,午安!!{:6_208:} {:6_208:} 關大爺 發表於 2025-3-3 06:45
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,午安!!{:6_127:} {:6_127:} 關大爺 發表於 2025-3-3 10:45
飲得多,當然唔好 幾個歌手都係飲酒多而死
同意!
著名武俠小說作家古龍都是飲酒過量而死亡
據說他生前酒量驚人,很多飲得之人都不是
他的對手!
4 Mar., 2025 (星期二)#73956
大家好!!早晨!! {:6_182:} {:6_182:}4-3-2025
早晨teddy, 大爺及各位.......................{:6_127:}{:8_364:} old8woman 發表於 2025-3-4 02:21
4-3-2025
早晨teddy, 大爺及各位.......................
old8woman,morning!!{:6_189:} {:6_189:} teddyng637 發表於 2025-3-4 00:20
大家好!!早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:}
