teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_127:} {:6_127:} 關大爺 發表於 2023-2-17 07:59
最近返過上大陸未
通關後都未返過去大陸,我公司同大陸有生意來往,應該好快就上去公幹…….{:6_138:} {:6_138:} teddyng637 發表於 2023-2-18 11:00
通關後都未返過去大陸,我公司同大陸有生意來往,應該好快就上去公幹……. ...
我個女一通關,就比公司掉咗上廈門{:6_136:} 關大爺 發表於 2023-2-18 12:42
我個女一通關,就比公司掉咗上廈門
我就唔會掉上去,不過要經常上去公幹………{:6_175:} {:6_175:}
你又唔上大陸吃喝玩樂?{:6_141:} {:6_141:} teddyng637 發表於 2023-2-18 13:48
我就唔會掉上去,不過要經常上去公幹………
你又唔上大陸吃喝玩樂? {:6_ ...
大吃大喝應該唔會,2日1夜團或者會{:1_333:} 關大爺 發表於 2023-2-18 16:21
大吃大喝應該唔會,2日1夜團或者會
{:6_138:} {:6_138:}
RE: (延續早晨貼)19 FEB 2023 (星期日) #68247
週日早上,早晨!! {:6_211:} {:6_211:}2023年2月19日
早晨teddy,大爺及各位..........................{:8_364:} {:8_364:} teddyng637 發表於 2023-2-19 00:13
週日早上,早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:}
