11月12日
早晨teddy,大爺及各位..........................
old8woman姐,早晨{:6_142:} old8woman 發表於 2022-11-12 05:09
11月12日
早晨teddy,大爺及各位..........................
old8woman 姐,早晨!!{:6_143:} {:6_143:} 關大爺 發表於 2022-11-12 07:29
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_127:} {:6_127:}
你隻 Top Gun2 到手未?試機未?{:6_141:} {:6_141:} teddyng637 發表於 2022-11-12 10:53
關大爺 兄,早晨!!
你隻 Top Gun2 到手未?試機未? ...
未呀,要14號,等死人{:1_333:} 關大爺 發表於 2022-11-12 11:16
未呀,要14號,等死人
先入先享受……….{:6_138:} {:6_138:} teddyng637 發表於 2022-11-12 12:18
先入先享受……….
訂咗美版,只好繼續等---寂寞到夜深{:8_384:}
RE: (延續早晨貼)22 OCT 2017 (星期日) #67518
星期日早上,早晨! ! {:6_143:} {:6_143:}11月13日
sunday morning
早晨teddy,大爺及各位..........................{:8_364:} {:8_364:} teddyng637 發表於 2022-11-13 02:45
星期日早上,早晨! !
teddyng637兄,早晨{:6_127:}
