teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,午安!!{:6_239:} {:6_239:} 關大爺 發表於 2022-9-7 11:59
有3日假,有咩好節目
Set埋個皇帝位就可以試機………{:6_138:} {:6_138:} 關大爺 發表於 2022-9-7 11:59
有3日假,有咩好節目
三日有排玩…….{:6_175:} {:6_175:} teddyng637 發表於 2022-9-8 13:32
Set埋個皇帝位就可以試機………
嘩----羨慕死我{:1_328:} 關大爺 發表於 2022-9-8 14:21
嘩----羨慕死我
講笑咩!!你都得……..{:6_134:} {:6_134:} teddyng637 發表於 2022-9-8 17:55
講笑咩!!你都得……..
我D係垃圾音響,你D先係人玩嘅音響
我D人玩我跟住玩,不值一提{:1_333:} 9月9日
早晨teddy,大爺及各位..........................{:8_364:} {:8_365:} {:8_364:}
RE: (延續早晨貼)9 SEP 2022 (星期五) #66917
Happy Friday!!早晨!! {:6_143:} {:6_143:}teddyng637 發表於 2022-9-9 02:35
Happy Friday!!早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:}
