old8woman 發表於 2021-10-12 03:46
12-10-2021
teddy,早晨各位....................
old8woman早晨
teddyng637 發表於 2021-10-12 00:16
咁多位老友記,早晨!!
teddy早晨
jason1969 發表於 2021-10-12 08:07
各位早晨
jason1969兄,早晨{:6_139:}
jason1969 發表於 2021-10-12 08:07
好,聲音都好正
睇完1,ok我又買返隻先{:1_333:}
old8woman 發表於 2021-10-12 03:46
12-10-2021
teddy,早晨各位....................
old8woman 姐,早晨!!{:8_389:} {:8_389:}
關大爺 發表於 2021-10-12 06:21
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_211:} {:6_211:}
又打風啦!!{:6_165:} {:6_165:}
jason1969 發表於 2021-10-12 08:08
teddy早晨
jason 大哥,早晨!!{:6_177:} {:6_177:}
teddyng637 發表於 2021-10-12 10:10
關大爺 兄,早晨!!
又打風啦!!
你就正,有得收早
我就冇得返第2份工{:1_333:}
關大爺 發表於 2021-10-12 10:20
你就正,有得收早
我就冇得返第2份工
睇睇佢幾點掛,可能收工都未掛?{:6_141:} {:6_141:}
teddyng637 發表於 2021-10-12 10:25
睇睇佢幾點掛,可能收工都未掛?
股市收就掛{:1_333:}
