teddy早晨
jason 大哥,早晨!!{:8_368:}{:8_368:}
wman 發表於 2020-2-4 06:40
關大爺,早晨 。
wman兄,早晨{:1_253:} 關大爺 發表於 2020-2-4 06:33
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_189:}{:6_189:}
你係休息定開工?我就在家工作。{:6_142:}{:6_142:}
wman 發表於 2020-2-4 06:39
teddyng 兄,早晨 。
wman 兄,早晨!!{:1_330:}{:1_330:}
teddyng637 發表於 2020-2-4 06:49
關大爺 兄,早晨!!
你係休息定開工?我就在家工作。
...
我今日第一日開工,返去逗開工利是{:1_253:} 關大爺 發表於 2020-2-4 06:50
我今日第一日開工,返去逗開工利是
好呀!!逗多幾封利是,發大財!!{:6_195:}{:6_195:}
teddyng637 發表於 2020-2-4 07:06
好呀!!逗多幾封利是,發大財!!
你都應該有唔小斬獲{:1_253:} 關大爺 發表於 2020-2-4 07:23
你都應該有唔小斬獲
我今年斬獲不少,個個都係大老闆唔志在果少少錢。{:6_138:}{:6_138:}
teddyng637 發表於 2020-2-4 16:35
我今年斬獲不少,個個都係大老闆唔志在果少少錢。
大老闆當散紙來{:1_253:}
