codemax2
發表於 2015-8-5 12:29
rlwk2009
發表於 2015-8-5 20:34
用光纖,同軸或HDMI 線输入AV amp 都得{:6_177:}
船長
發表於 2015-8-5 21:35
本帖最後由 船長 於 2015-8-5 21:37 編輯
rlwk2009 發表於 2015-8-5 20:34 static/image/common/back.gif
用光纖,同軸或HDMI 線输入AV amp 都得
TV有就係囉.冇就用耳筒出.
codemax2
發表於 2015-8-6 00:30
ricoy288
發表於 2015-8-6 23:38
買部高清盒
畫面就天線入高清盒再用天線/色差出去TV, 聲就再用HDMI/RCA/光纖/同軸同由高清盒入AV Amp, 唔知得唔得呢.
MDLP
發表於 2015-8-7 00:06
本帖最後由 MDLP 於 2015-8-7 00:07 編輯
睇吓你電視/AVR有無ARC功能?
ImlRiYzfrzU
codemax2
發表於 2015-8-11 13:07
頁:
[1]