你呢個配搭加後級會可能會比原機粗糙.....(純粹個人意見)
本帖最後由 wadee 於 2015-6-2 07:29 編輯
如果師兄想用老秦推中置令前中置更好聲
甘效果可能會令師兄失望
正如上面位師兄甘講
但你可以929 bi amp推ikon
其餘環繞之類就用老秦推
Rca想平可以用gotham 11001,33台有人幫人訂造
老秦7200我有朋友好似放
如果谆看戲應'用D類後级
不如試下Ediscreation本地制作,性價比都唔錯架
bigair 發表於 2015-6-2 09:24 static/image/common/back.gif
不如試下Ediscreation本地制作,性價比都唔錯架
小弟喺神兄到試過佢啲後級, 以性價比真係正~~!! {:6_193:} 唔粗聲~~!!
puliarmor 發表於 2015-6-2 10:44 static/image/common/back.gif
929 bi amp推ikon方法係點唔識,請教我如何做,謝
你去喇叭設定度有講
即用4份ch去推你左右前置
好似是前置加闊前置
唔太肯定
