呢個問題我都係加大左 db3-4, 升高小小中置算
Centre: 加大 Db,Front: 減少 Db.令到平衡返。
其實加唔加大都係無用,因為係套戲問題同setting問題!
(Post76 Android 手機版送出)
角度向人耳,前後也有影響。
太後枱面有反射。
先把前置調到0db, 其餘的中置和後置用+/-db 來set到每一個speaker 出來的大小聲相同。
再按個人喜好把中置和後置再增右db.
加釘腳
bigair 發表於 2014-4-20 14:15 static/image/common/back.gif
加釘腳
同意,
或者換中置/amp
puliarmor 發表於 2014-4-20 15:19 static/image/common/back.gif
好,收到,已有腳釘,前置0db,中後置大小聲相同。thx
中置可再大一啲囉俾後置…
(Post76 Android 手機版送出)
