louis001 發表於 2014-3-28 19:37 static/image/common/back.gif
你又話唔鐘意毒人既
{:6_190:} 76精神:人人毒我,我毒人人
安仔机出名熱,如果睇戲時,冇hang机,冇問題發生,都ok
用amp 時,我用小型風扇吹住。
lawzelda 發表於 2014-3-28 22:25 static/image/common/back.gif
安仔机出名熱,如果睇戲時,冇hang机,冇問題發生,都ok
師兄,現在onkyo新機已冇甘熱了,我之前用607真係慶的,現在5010用幾個鐘都係少少暖甘~
puliarmor 發表於 2014-3-31 13:01 static/image/common/back.gif
我之前616好興!而家929暖手,好左好多!真係唔講笑,我唔識設定都好聲好多!對quart 850s 無令我失望!929 ...
人望高處,好快就50xx
puliarmor 發表於 2014-3-31 13:21 static/image/common/back.gif
應該唔會,我夠啦!相機有d800,擴音有nr929仲求咩?知足了!多謝師兄不斷教學! ...
929都够玩一排.遲D先考慮加後級.
