無孔就好辦,離牆幾寸都可以
如果有4Ω就4Ω喇,無就6Ω
puliarmor 發表於 2014-3-10 20:04 static/image/common/back.gif
收到,thx!咁616換929有意思嗎?
好好多,如果做個架'浪'高電視,跟手塞個中置入去就無敵喇。
而家個中置同電腦兩敗俱傷,喇叭唔好聲,電腦又俾佢震壞。
兩個級數啦...我估你現時會覺得後置無聲出...一d包圍都無..
其實隻subwoofer 唔一定放中間..中置去taobao 買個向上中置架加釘..都係百幾元...已經有好大改善
你覺唔覺得後置無聲先..如果唔覺..可以不買
