我衹有撞版.......何來頭版
sunboy 發表於 2012-9-4 10:51 http://www.post76.com/discuss/images/common/back.gif
咁要絕版算啦 !{:8_365:}
咁要絕版算啦 !
avlam 發表於 2012-9-4 10:55 http://www.post76.com/discuss/images/common/back.gif
絕者: 滅絕也,從此在世上消失,試問如何能找{:1_260:} ...........林大C未免強人所難了{:1_332:}
絕者: 滅絕也,從此在世上消失,試問如何能找 ...........林大C未免強人所難了 ...
sunboy 發表於 2012-9-4 11:15 http://www.post76.com/discuss/images/common/back.gif
唔放就算啦,正衰人!{:1_348:}
唔放就算啦,正衰人!
avlam 發表於 2012-9-4 11:17 http://www.post76.com/discuss/images/common/back.gif
{:1_262:} ................{:1_338:} ...................{:8_390:}
大家好{:1_249:}我係新加入架,多多指教。呢隻錄音好嘢呀!! 我買standard版d器聲已經好好。把女聲好聽但比較薄。{:6_210:}
大家好我係新加入架,多多指教。呢隻錄音好嘢呀!! 我買standard版d器聲已經好好。把女聲好聽但比 ...
alienman 發表於 2012-9-13 17:09 http://www.post76.com/discuss/images/common/back.gif
Welcome !{:6_236:}
大家好我係新加入架,多多指教。呢隻錄音好嘢呀!! 我買standard版d器聲已經好好。把女聲好聽但比 ...
alienman 發表於 2012-9-13 17:09 http://www.post76.com/discuss/images/common/back.gif
歡迎歡迎{:6_236:}
{:1_338:}好聽呀呢隻!!!!!!!!! 我都有比佢把聲吸引住:)
That's a good CD.
